View Single Post
  #24  
Old 26-06-2012
rcpower's Avatar
rcpower rcpower is offline
Senior Member
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 425
Default

100% akkoord, dat is meteen een regel die op het agendapunt voor volgend seizoen mag van mij.

Zal ik dan drankmandje ook maar opsturen naar Jean-Yves ofwa? Ja ik ben boos en der zijn er inderdaad nog meer die stomen. Denk dat er nu meer mensen tegen hun kar zijn gestoten dan zondag toen de boel werd stopgezet.

Quote:
Originally Posted by stefke View Post
Er gaat er ene om te stomen zijn met deze wijziging van resultaat !!

Ik vind eerlijk gezegd dat wanneer er een volledige finalereeks is gereden, deze zou moeten tellen en niet de heats.
En wat met de 2WD? Als ik me niet vergis dacht ik dat die wel 2 finales hadden gereden? Als dat zo is moet er voor hen een andere regeling getroffen worden, niet? Uit regel E14 van het reglement kan je immers niet opmaken of die 2 reeksen voor zowel 2WD als 4WD gelden op dat moment...

De nu genomen beslissing heeft toch wel een impact op het klassement hoor jongens...

Er staat ook nergens in het reglement dat een beslissing die op de race wordt genomen, achteraf teruggedraaid kan worden als deze niet 100% conform is met een regel die ook niet 100% waterdicht is. Neem die dan ook maar op voor volgend jaar.

Ik weet dat iedereen altijd zijn best doet om alle races zo goed mogelijk te laten verlopen en te leiden en het is niet makkelijk om voor iedereen goed te doen, maar op deze manier voel ik me echt gepakt...
Reply With Quote