Go Back   oOple.com Forums > General > International fOrums > Belgium

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #21  
Old 23-05-2012
MisterYellow's Avatar
MisterYellow MisterYellow is offline
Member
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bredene
Posts: 42
Default

Quote:
Originally Posted by Lowie View Post
mogen? zeker en vast!
... maar ik blijf het dom vinden. Alsof de mensen van de offroad-clubs en de BNK-ers zo'n moeilijke mensen zijn??!
Dat is juist één van de aspecten die me zo aanstaan in het Belgisch-Nederlands Offroad-land (1/10 electric ... ik ken de andere niet): de sfeer en het kameraadschap, over lands-én taalgrenzen heen.

IMHO!! ... toont een dergelijk initiatief nét dat de oprichters ervan het offroadlandschap in belgië en NL niet goed kennen.
maar ik kan me natuurlijk vergissen hé
We vinden de off-road mensen zeker niet moeilijk, we vinden ze top.
Persoonlijk rij ik liever off-road dan onroad.
Wie weet doe ik BNK mee op de piste van BPT want ik ben daar lid.
Reply With Quote
  #22  
Old 23-05-2012
MisterYellow's Avatar
MisterYellow MisterYellow is offline
Member
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bredene
Posts: 42
Default

Wel we nodigen de rijders van BNK uit op op het EPC van BPT dat plaatsvindt op 03/06 om deel te nemen, zo kunnen jullie ons leren kennen en het is een goeie training voor het aankomende BNK.

Men kan inschrijven via de site www.erccf.be
Reply With Quote
  #23  
Old 23-05-2012
Cooper's Avatar
Cooper Cooper is offline
oOple Contributor
 
Join Date: Jan 2006
Location: Ghent, Belgium
Posts: 1,731
Default

Bedankt voor uw tegenreactie!
Wat vind je zelf uw grootste pluspunten tov het FBA?
__________________
www.rc-offroad.be
Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience.
Reply With Quote
  #24  
Old 23-05-2012
MisterYellow's Avatar
MisterYellow MisterYellow is offline
Member
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bredene
Posts: 42
Default

Quote:
Originally Posted by Cooper View Post
Bedankt voor uw tegenreactie!
Wat vind je zelf uw grootste pluspunten tov het FBA?
Voordelen en pluspunten voor de rijders tov FBA:
- geen licentie nodig voor deelname.
- toegankelijker , doordat men geen lid moet zij van een erkende club.
- de stock klasse.
- de junior klasse ( gratis deelname indien pa al deelneemt in een andere klasse, anders 5€ maximum.)
- onze site waar men standen en info terug vind alsook kan inschrijven, een echte .be dat we gratis gemaakt hebben en onderhouden. ( hosting kost 27€/jaar )

Voordelen en pluspunten voor de organiserende clubs/verenigingen tov FBA:
- men dient niet minimaal 3 licenties te nemen en al zijn leden lid te maken van de federatie om erkend te zijn en te blijven.
- men staat 2€ af aan ERCCF per inschrijving op de dag zelve ( behalve van de junior reeks ) met een maximum van 50€.
- men dient geen bekers te geven als club de dag zelf voor hun EPC.

Hoe werkt ERCCF?
De inkomsten komen van wat de clubs afstaan van de epc's.
De website word gratis onderhouden en is steeds up to date.
ERCCF voorziet trofeeen op het end van elk seizoen voor elke klasse op basis van de totaal stand.
ERCCF overkoepelend dan ook als federatie de clubs en verenigingen die wensen deel te nemen of ze dan al wel of niet erkend of aangesloten zijn bij een andere organisatie of federatie.
Het bestuur bestaat uit stichtende bestuursleden en klasseverantwoordelijken, deze mensen beslissen over reglementen en de werking van ERCCF.
Reply With Quote
  #25  
Old 23-05-2012
elvo's Avatar
elvo elvo is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 913
Default

Wie regelt er op zo'n EPC de verzekering?
__________________
Reply With Quote
  #26  
Old 23-05-2012
MisterYellow's Avatar
MisterYellow MisterYellow is offline
Member
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bredene
Posts: 42
Default

De club of vereniging die de manche van het EPC organiseerd staat in voor de verzekering.

Nu hoor ik de mensen al afkomen dat men bij FBA verzekerd is en dat is ook juist maar er staat ook in hun reglement dat u verzekerd bent tot aan een bepaald bedrag en onder bepaalde voorwaarden en indien er niet aan de voorwaarden voldaan word dan valt men terug op de verzekering van de organiserende club.

Nu een club heeft zowiso al een verzekering voor als er iets gebeurd dus is het onnodig nog eens verzekering bij te nemen.
Bij een zeer groot evenement neemt een club al best een extra verzekering ter bescherming van zijzelf want het reglement van FBA zegt ook dat men met hun verzekering gedekt is voor alle door FBA erkende evenementen die op de FBA kalender staan en ik dacht niet dat alle clubraces daar op vermeld worden.
Reply With Quote
  #27  
Old 23-05-2012
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: Anwerp, Belgium
Posts: 862
Default

lol .
en de nederlanders dan die mee doen aan een BNK die hebben nergens een licentie nodig dus wil dat zeggen ook geen verzekering MMMMMMM nu hoor ik U al afkomen daar is ne familiale verplicht dus die hebben een verzekering die alles dekt .
wel dat hebben wij hier dus ook en moet den eerste belg nog tegenkomen die dat niet heeft . maar swat hetgeen wat die mensen nu doen is hetzelvde als de interclubs van 15 jaar terug dus zie niet echt een probleem .
sterk bezig mannen .
__________________
topspeed modelshop
Ralls racing
Rc-speedhouse
Rude-Bits
Serpent
Fba section offroad chairman.
Reply With Quote
  #28  
Old 24-05-2012
elvo's Avatar
elvo elvo is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 913
Default

Quote:
Originally Posted by feniks View Post
moet den eerste belg nog tegenkomen die dat niet heeft .

Hallo!
__________________
Reply With Quote
  #29  
Old 24-05-2012
VW-Powah VW-Powah is offline
Member
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 126
Default

Euh Bruno... binnenkort hebde ne kleine.. begint maar al familials af te sluiten
__________________
mismatch ftw!
Reply With Quote
  #30  
Old 25-07-2012
redracing redracing is offline
Member
 
Join Date: May 2012
Posts: 16
Default

er is nu ook een forum van het erccf

waar we men met alle vragen en suggesties kan plaatsen

http://forum.erccf.be/index.php?sid=...3189721b53ca4f

en dit zowel over het epc offroad en het epc onroad

en er is ook plaats gemaakt voor anders races en clubwedstrijden dit in belgie en nederland

indien je eens wilt mee doen kan je shier inschrijven

http://www.erccf.be/



groeten redracing
Reply With Quote
  #31  
Old 09-08-2012
mr. ed mr. ed is offline
Senior Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: Mechelen, Belgium
Posts: 529
Default

Quote:
Originally Posted by feniks View Post
lol .
maar swat hetgeen wat die mensen nu doen is hetzelvde als de interclubs van 15 jaar terug dus zie niet echt een probleem .
sterk bezig mannen .
Jadoul in het geel!
Indien ik zo vrij mag zijn (en anders moet ge maar niet verder lezen): dit soort interclubs is in mijn beperkte ervaring idd heel wat anders dan een BNK.
Dat er wat minder volk op afkomt betkent dat je automatisch wat meer reeksen rijden kan, ofwel wat later starten en vroeger stoppen... jawel vroeger kon ik nooit genoeg krijgen maar ja, met vrouw en kind thuis en den job de volgende dag is dat allemaal toch een beetje anders nu.
Daarnaast kom je ook niet in de qualificaties in het vaarwater van de grote jongens die op de A-finale plaatsen azen en weinig begrip hebben voor de minder ervaren piloot (of in mijn geval weing oefenende piloot met niet altijd best afgestelde=onvoorspelbaaare buggy).
En tenslotte , laten we eerlijk zijn, hoe zwaarder de competitie hoe meer mensen zich laten meesleuren in allerlei zotte aankopen. we kennen ze allemaal wel, de mannen die er an 1 a 2 jaar en een klein fortuin armer de brui aangeven.

Stock klasse, god ja, er wordt veel over gezaagd, maar binnen deze kringen werkt het best wel: bij bpt is het tegenwoordig de dichtst bevolkte klasse gewoon omdat het leuk is. Zelfs Dirk die naar ik me herinner aanvankelijk vurig verdedigde dat het niet werken zou, wel diezelfde dirk reed vorige keer mee met zijn oude B4 en scheen zich goed te amuseren.
Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 06:36 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
oOple.com