Go Back   oOple.com Forums > General > International fOrums > Belgium

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 08-06-2013
DrekeRc's Avatar
DrekeRc DrekeRc is offline
Member
 
Join Date: Jun 2013
Location: Belgium, Antwerp
Posts: 63
Default ! Aanvraag Club Antwerpen !

Beste,

Wij hebben een petitie opgestart met aanvraag voor en club in Antwerpen voor 1:10 Offroad auto's. Bij 100 ondertekeningen sturen wij dit naar de burgemeester met een brief. Dus alstublieft steun ons en onderteken de petitie. Zeker als je in Antwerpen woont, het duurt maar heel even...

http://axci.be/index.php?ln=nl&userI...&petitie=19030

Mvg,

Andreas
Reply With Quote
  #2  
Old 08-06-2013
Origineelreclamebord's Avatar
Origineelreclamebord Origineelreclamebord is offline
Mad Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Netherlands
Posts: 1,571
Default

Mag je de petitie ook steunen als staatsburger van Nederland?

Maar wat ik ervan begrijp is het te ver weg om naar Merchtem of Kampenhout te reizen?
Reply With Quote
  #3  
Old 08-06-2013
DrekeRc's Avatar
DrekeRc DrekeRc is offline
Member
 
Join Date: Jun 2013
Location: Belgium, Antwerp
Posts: 63
Default

Ikzelf ben 13 jaar, en zou ZEEER graag ieder weekend of zelfs in de week willen gaan rijden door de bus,tram of fiets te nemen. Nu is dit niet mogelijk om met de auto naar kampenhout of ORRA te rijden iedere week want mijn ouders werken zeer veel, uiteraard ga ik nog rijden op ORRA ook, maar dat is mss 1 keer op de maand. Daarme...
Reply With Quote
  #4  
Old 08-06-2013
DrekeRc's Avatar
DrekeRc DrekeRc is offline
Member
 
Join Date: Jun 2013
Location: Belgium, Antwerp
Posts: 63
Default

Ikzelf ben 13 jaar, en zou ZEEER graag ieder weekend of zelfs in de week willen gaan rijden door de bus,tram of fiets te nemen. Nu is dit niet mogelijk om met de auto naar kampenhout of ORRA te rijden iedere week want mijn ouders werken zeer veel, uiteraard ga ik nog rijden op ORRA ook, maar dat is mss 1 keer op de maand. Daarme... En je mag de petitie uiteraard steunen
Reply With Quote
  #5  
Old 08-06-2013
Cobra007 Cobra007 is offline
Member
 
Join Date: Apr 2013
Location: Turnhout
Posts: 58
Default

De petitie is door mij gesteund, succes ermee.

Kom op mensen TEKEN DE PETITIE.
Reply With Quote
  #6  
Old 09-06-2013
Origineelreclamebord's Avatar
Origineelreclamebord Origineelreclamebord is offline
Mad Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Netherlands
Posts: 1,571
Default

Quote:
Originally Posted by DrekeRc View Post
Ikzelf ben 13 jaar, en zou ZEEER graag ieder weekend of zelfs in de week willen gaan rijden door de bus,tram of fiets te nemen. Nu is dit niet mogelijk om met de auto naar kampenhout of ORRA te rijden iedere week want mijn ouders werken zeer veel, uiteraard ga ik nog rijden op ORRA ook, maar dat is mss 1 keer op de maand. Daarme... En je mag de petitie uiteraard steunen
Dit komt me heel bekend voor! Ok, ik ben iets ouder, maar er is niks voor 1/10 buggies in mijn regio - de dichtstbijzijnde baan is op +/-140km afstand, en dat moet met het OV door het ontbreken van een rijbewijs en een auto waar ik op/in kan rijden. Voor de BNKs kan ik vaak wel regelen dat ik vanaf Den Bosch bij iemand in de auto samen verder reis naar België.

Misschien kan je proberen iemand van de andere clubs proberen te vinden (uit de regio Antwerpen) waarmee je kan samen reizen voor clubraces ed?

Dat terzijde, ik kan me heel goed voorstellen dat je graag een circuit in Antwerpen wil hebben
Reply With Quote
  #7  
Old 09-06-2013
DrekeRc's Avatar
DrekeRc DrekeRc is offline
Member
 
Join Date: Jun 2013
Location: Belgium, Antwerp
Posts: 63
Default

Zo'n mensen ga ik zeker zoeken ! Maar dan nog, parcourtje erbij kan gene kwaad he
Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 03:44 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
oOple.com